A A A

Klasy Vb i VI w Pieninach

W dniach od 11 do 13 czerwca 2014 roku odbyła się wycieczka klas Vb i VI w Pieniny. Już pierwszego dnia wyruszyliśmy na ekscytujący spływ Dunajcem oraz zwiedziliśmy zamek w Niedzicy. Naszym punktem noclegowym była Szczawnica, tam wieczorem przespacerowaliśmy się po uroczym uzdrowisku, odwiedziliśmy także pijalnię wód w Parku Zdrojowym. Drugi dzień zapowiadał się równie ciekawie. Z szerokimi uśmiechami na twarzach przejechaliśmy do Krościenka. Stamtąd wyruszyliśmy razem z przewodnikiem na szczyt Trzy Korony. Nie było łatwo, jednak wszyscy daliśmy radę i na szczycie mogliśmy podziwiać pięknie widoki. Po długiej wędrówce, mimo zmęczenia chętnie tańczyliśmy na dyskotece i piekliśmy pyszne kiełbaski na ognisku. Ostatniego już dnia czekała na nas nieco krótsza wędrówka. Szliśmy szlakiem przez wąwóz Chomole. Następnie odpoczęliśmy wjeżdżając kolejką na Palenicę, z której mogliśmy podziwiać krajobraz Pienin.  Przez całą wycieczkę dopisywały nam świetne humory oraz wspaniała pogoda, więc wszyscy wróciliśmy zadowoleni.